Skip to content

WEDDING – Arin & Lily

March 21, 2009

Hola…the wedding series continues…this is my second chances to fill in my portfolio…Arin + Lily…what a lovely couple…they make an awesome duo…as an old saying said ‘Bagai pinang di belah dua’ :D…Enjoyssssss…


WEDDING – Najib & Jue – 30/3/08

February 26, 2009

Najib and Jue…They make such a cute couple 😀 ..Anyway this was my first wedding job….kind of nervous yet so far I’m trying my best to satisfy my first client expectations bcoz he is my brother anyway…hehe…I’m planning to make a wedding portfolio so I’m asking them if they could lay the creativity and execution of their wedding photography into my hands…They were so in love and so easy to work with…I’d enjoyed the day from beginning to end and will always think of them as my “firsts.”

credit to Mhaire...

credit to Mhaire

BLOG-Aku dah bertunang…..

February 25, 2009

3 Januari 2009 adalah hari yang bahagia dalam hidupku…aku dah bertunang…bukan senang rupanya nak mendirikan masjid nie…satu proses yang memenatkan tapi menyeronokan bagi aku..kalau ikutkan hati…nikah je kan senang…jimat belanja…tapi apakan daya adat kita orang melayu tak membenarkanya…nak buek camano??…’hidup melayu kerana adat’…jadi ia bermula dengan adat merisik…adat bertunang…last sekali baru lah adat bersanding…haa tu baru 3 adat je tu 😀 …dan segalanya pun bermula…Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..Amin

Ketibaan rombongan pihak aku

Ketibaan rombongan pihak aku

Kami datang dgn harapan

Kami datang dgn harapan

Hujan turun dengan lebatnya dihari pertunanganku..hu hu ada orang kata murah rezeki…betul ke?? Aminnnnn….

Proses perbincangan pun bermula

Proses perbincangan pun bermula

Yeahh mereka semakin rancak...

Yeahh mereka semakin rancak...

Kata sepakat semakin hampir

Kata sepakat semakin hampir

Ini lah dia si bunga yang ingin ku sunting…

Hati berdebar kian terasa

Hati berdebar kian terasa

Cincin tersarung dijari akhirnya..Yessserrr

Cincin tersarung dijari akhirnya..Yessserrr

Selangkah kaki telah melangkah...

Selangkah kaki telah melangkah...

Doakan kami bahagia...

Doakan kami bahagia...

Tamatlah sudah Episod pertama dalam perjalananKu demi untuk membina sebuah Masjid yang indah dan kukuh selamanya…INSYAALLAH